ENTREVISTA-CHAT     ENTREVISTA-XAT     LIVE-CHAT
  Sergio Caballero
Miércoles, 23 de diciembre de 2009 a las 11:00h.
Dimecres, 23 de desembre de 2009 a les 11:00h.
Mittwoch, 23. Dezember 2009 um 11:00 Uhr

Sergio Caballero

El actor valenciano, que actualmente protagoniza la serie ´ Unió Musical Da Capo´ en Canal 9, contesta a las preguntas de los lectores

Sergio Caballero

1. Creus que arribareu a tindre tanta audiència com l´Alqueria Blanca? Felicitats per la serie

» Abans de tot gràcies per les felicitacions, realment estem molt contents amb el resultat...contentíssims...tema audiència...realment un mal producte pot fer share...i un bon no...la qualitat del producte no és necessariament compaginable amb el resultat de la audiència...evidentment que voldriem tindre molta d´audiència...però no comparable amb cap sèrie en concret....auto i maniàtics van ser dos productes molt diferents que van rebentar l´audiència de canal 9...esperem que l´espectador fidelitze i aposte per esta nova sèrie...cuidem el producte des de totes bandes...i la resta a esperar....uis quins nervis!!!

2. Sergio, enhorabona per la teua actuació. El valencià que parles en la sèrie es paregut al que parles en la teua vida real? o trobes que el de la sèrie està massa normalisat? gràcies!!!

» Moltes gràcies!! Jo sóc de vila-real i allà parlem un valencià prou normalitzat (semblant en moltes coses als companys d´Alcoi)...encara que "d´espardenyaes" en podem dir i moltes. Crec que s´ha d´educar a l´espectador, però poc a poc, no de colp. El que no m´agrada és comprobar que en altres sèries la llengua queda abandonada o poc cuidada. Evidentmentment que moltes paraules no les diriem així...però per més que siga un retat de "una" realitat, és ficció...i llavors es pot ser més generòs o menys en alguns aspectes. La tria de voler unificar la llengua em sembla bé. No em de predre la nostra identitat, però tampoc la podem rebaixar.

3. Bon dia, Sergio, enhorabona a tu i a tots els teus companys per la sèrie. La meua pregunta: tenies ja ganes de canviar un poc de registre (el còmic) i interpretar un paper més dramàtic, com és el cas del teu a ´Unió Musical Da Capo´? Als teus companys d´Albena els ha passat igual? Un abraç (Mª Carmen, València).

» T´agafe l´abraç i te n´envie un altre Mª Carmen!! Veuràs!!...abans d´aterrar a València i començar a currar açì ara fa 5 anys...o un poc més...sempre, tret d´algún cop, sempre havia fet drama...vaig descobrir la meua faceta de comèdia i la vaig gaudir molt...obres de teatre, squetxos, la sitcom...etc...he tingut la sort d´anar compaginat-ho...crec que és importat per un actor...però realment si que tenia ganes d´aparcar el cotxe televissiu de la comèdia i poder donar altres registres....principalment per mi i per la meua carrera...i per al públic...i per la gent que et contracta...jajaja...que també és important que vegen que pots fer més coses!!...Als meus companys...la majoria no estaven en les anteriors projectes..per a mi era nou treballar amb molts d´ells.

4. Bon dia, Sergio! ¿T´has hagut de preparar molt per a interpretar un director de música? No en sóc un entés, pero em sembla prou creible! L´enhorabona!

» Doncs t´ho agraïsc!!!...de vegades crec que podria ser-ho més ja que en muntatge de so s´ha d´afinar molt per a que el colp de batuta siga el de baix...moltes gràcies de debó...fins i tot de vegades, em veig jo creible...jajajaja....hem tingut la sort de tindre a Angel Crespo, director de la banda d´Alzira, que ens ha assessorat molt...ha sigut el meu "angelet" particular...tret d´això vaig estudiar 4 anys de solfeig, 3 de guitarra, 1 de piano, vaig estar en una coral, en un grup de música, anava molt al Liceo a Barcelona amb l´abonament...per tant estava amb alguna noció...tanmateix...ja et dic....l´assessor que teniem ens ha instruït molt bé

5. Hola Sergio! Com heu fet els actors i les actrius per endinsar-se en el món de les bandes de música? Tocaves algun o instrument o has estat en alguna banda o escola de música, de menudet? Sòc un fan i estic enganxat a la sèrie. Enhorabona per oferir un producte de qualitat i proximitat.

» Gràcies company!!!...jo també crec que la sèrie té molta qualitat i proximitat...és molt fàcil reconeixer-se en algun dels personatges.
Vaig estudiar solfeig, guitarra, cant,...tocava en un grup de música per les discoteques...deu meu...quins temps!!!...i tocava la guitarra en l´orquestra de pols i pua Francesc Tàrrega de Vila-real...el tema de mirar als directors ho tinc molt present...i tu...continua amb la música...no sabeu la sort que teniu de dedicar-vos a això...és un llenguatge tant universal que no heu de deixar d´existir...toma yaaaaaa!!!....però és veritat!!!

6. Sergio Caballero és un nom artístic? Per què no et poses el nom en valencià? Sergi Caballero estaria molt bé, representaria el bilingüisme de la tele: el nom en valencià i el cognom en castellà. Enhorabona pel paper que fas a Da Capo, però assaja amb la batuta. Home de Llíria dixit

» Home de llíria....assajaré si repetim temporada no ho dubtes...però parla amb so i que ajusten el ritme a la imatge...jajaja...uis...com em senten!!!....
els meus pares em van porar Sergio...tota la vida he sigut Sergio....no em molesta que em diguen sergi...però el meu nom amb el qual m´identifique és en castellà...en canvi sóc un defensor de lanostra llengua...el habito no hace al monje...ni el nom que siga un més valencia o català que un altre...no creus???

7. ¿que penses sobre la tecnica de Celibidache?

» Només puc dir-te uns quants matissos, com els que deia Sergiu Celibidache director romanés que es va negar a ser enregistrat en les seus concerts. Deia que els matissos exactes de la música només es podien escoltar en directe i no gravats...llàstima que en el ´96 ens va deixar...era molt bon director, especial!!

8. Sergi, sóc un dels músics figurants a la sèrie. Com ha sigut l´experiència de dirigir a la Societat Musical d´Alzira? Et pesava la batuta? Una abraçada.

» Jajaja...i tant que pesava...però "l´aguantavem" entre tots....moltes gràcies pels bons moments que m´heu donat...el millor va ser dirigir-vos en directe, de veritat el dia dels premis d´Alzira....estava tot fora de context...no sóc director...i gràcies a vosaltres va sonar de categoria!!!
espere que ens tornem a trobar!!...un plaer!!!

9. Hola Sergio, felicitats pel treball. A casa ens agrada molt la serie. Creus que podrem esperar una segona temporada de Da Capo? Nuria

» Ais Nuria!!...tant de bó...això depen de la cadena...per tot l´equip ja et dic que si que tenim ganes...el treball va ser molt absorvent però reconfortant al comprovar que la sèrie agrada moltíssim i que teniu ganes de més...un bes!!

10. Hola Sergio. Felicitats per la sèrie, que em pareix fantàstica, especialment per la tensió i l´amor que es veuen en la relació amb ton pare, en la meua opiniió la que millor funciona. Has preparat el teu paper d´alguna manera especial?

» Referent a les relacions humanes, no, sincerament...les paraules i els sentiments et venen marcats pel guió...l´actor ho ha de fer creible...m´alegra comprovar que eixa relació t´agrada...a mi també...treballar amb Juli Mira és un plaer...ja li tenia ganetes!!!

11. Bon dia Sergio, Com Va? Diuen que ningú és profeta a la seua terra, però, quin és el secret de Sergio Caballero que, a Vila-real, a la Plana Baixa, triomfa des que tocava en aquella ... Orquestra de Pols i Púa "Francisco Tárrega"?

» Qui ets??....mare de deu senyor quantes sorpreses!!
Ningú triomfa a la seua terra...són molts anys de camí...i aquesta, la meua professió és una carrera de fons...sé que al poble se m´estima i respecta per la feina que faig...i jo els tinc el mateix apreci i estima...no s´han de predre mai els origens....caminar per vila-real de tant en tant...i trobar-me als meus companys d´orquestra i retrobar-nos en la mira i el temps...això és impagable. Me´ls aprecie molt!!...van estar molts anys a la meua vida!!

12. Hola Sergi. Enhorabona pel teu treball, per la teua carrera com a actor, tant en la tele, teatre, cine.... Sobretot pel teu encabotament a triomfar en esta terra. Gràcies per ser pacient i intentar-ho cada vegada amb més interés. I ara la pregunta: ¿quan una segona temporada de Da Capo?"

» Mare de deu de Benitaulell!!....la cadena decide estas cosillas!!....esperem que en siguen més!!...nosltres estem al quierer i amb ganes de reprendre la segona temporada...m´alegra comprovar que vosaltres en teniu les mateixes ganes!!...pel tema del encabotament...això és de café!!...

13. Sergio, tu que eres de Vila-real. Per a quan una sèrie en Canal 9 ambientada al nord de la Comunitat Valenciana?

» Això depen de les producctores i els seus guinistes...normalment tot es centralitza...per desgracia..pero moltes sèrie de catalunya han pasat per totes les seus terres..tot és questió de paciència...practicament valència encara és molt jove amb l´audiovisual...s´inteta pegar fort...però son tiempos duros...poc a poc es farà camí!...espere que si la fem pel nord...criden a actor d´allà...que també en tenim!!!

14. Imposa respecte treballar amb actors tan potents com Juli Mira?

» Respecte no...admiració, plaer, professionalitat, i moltes més ganes!!!...vam coincidir un poc a TV· amb Porca misèria...ell era el meu cap de departament cientific i el vaig fer fora del seu lloc...ara hem tornat a coincidir però amb secuències més intenses....vull tornar a currar amb eeeeeeeeell!!!

15. Enhorabona per la sèrie, Sergio. Et vaig vore fa poc per Castelló i diues la barba. Decissió teua o exigències del guió?

» Estic rodant una peli "Mienteme" de Lilian Rosado i això si que són exigències del guió...volia per la meua part canviar d´aspecte per a un nou personatge...m´agrada disfessar-los!!

16. Bon dia. Soc un fan de Da Capo. En mi opiniòn la serie no desmerece a algunas que se hacen en Madrid o Barcelona. ¿Puede competir la tele hecha en Valencia con la producida en otras partes de España?

» Deberia competir!!...el otro dia estava zapeando y me di cuenta que Da capo no desmerece nada, en absoluto a otras que se hacen en otras autonòmicas...y nacionales. Creo que nuestros productos se deberia exportar. Con Auto indefinits se ha hecho y ha funcionado mucho en otras televisiones de Catalunya, pero el formato lo predisponia a ello. Conta y Albena son buenas productoras...espero que lleguen lejos...aquí ya lo estan demostranto con sus productos!!...escolta...continua sent fan eh???...i enhorabona a tu tb per estar ahi!!

17. ¿Como reaccionaría Sergio Caballero si, como en la serie, ya emparejado, tuviera ganas de enrollarse con otra mujer?

» Buffff!!!...la vida es muy complicada...hasta que no te ves en esas situaciones es dificil decidir!!

18. Hola, Sergio! M´agrada molt com ho fas! Continua així i aniràs a Hollywood! Havies treballat amb Iolanda Muñoz abans, teniu prou de quimica...

» M´alegra que confies en la meua feina...jajaja...hollywood em queda massa lluny..entre d´altres sóc un patata amb l´anglés...encara que sempre puc aprendre...d´això estigues segur. Amb Iolanda??...era la meua assignatura pendent...ens coneixem molts anys i només haviem coincidit en un casting en 1997...i en Maniàtics on ella i Maria Almudever eren com dos rottlos d´Òscar, el personatge que jo feia...m´alegrat molt retrobar-me amb ella i poder mirar-la a eixos ulls tant blaus que té...és un encant de persona i una bona actriu i companya!!

19. ...holal Sergio, felicidades, soy productor audiovisual y es un orgullo poder ver ficción valenciana de éxito. Mi pregunta es; ¿Cual crees que es la clave de dicho éxito?¿ La iniciativa de Albena dándo salida al cine a los actores de teatro quizás. ¿La implicación de instituciones como Canal 9? Finalmente, ¿Como ves el futuro? Me refiero como actor a la hora de poder trabajar en producciones nacionales e internacionales gracias a la base de la producción valenciana. Muchas gracias y éxito!

» Hola señor productor!!...seré breve que me preguntas muchas cosas!! Tambien creo en ese orgullo del que tu dices, poder demostrar que tenemos medios y gente capacitada para hacerlo. El eéxito no se controla, a parte que desaparece, es efímero. El éxito no es compatible con hacer o no un buen o mal producto. Hay pelis que tiene éxito y realmente no valen nada. Todo está con lo quiera consumir el espectador. Evidentemente que desde la productora se confia en el producto...si no no lo hagas...lo otro viene o no viene...el éxito digo, Y si no viene no hay que desanimarse...son muchos factores los que hacer que una cosa funciones o no. Una mala programación de dia, un no promocionar els producto, unos buenos o malos guiones...etc etc...etc... Creo sincerament que falta en valencia mucha disciplina, exigencia, no mirarse tanto el ombligo porque una cosa salga bien...o no ehcar la toalla cuando algo no sale tan bien...si te dedicas a esto ya sabes que es una gran carreara de fondo...sin meta...pues cuando llegas donde querías llegar...quieres llegar a otro sitio...somos incorfosmistas...y lo hemos de ser para superarnos en todos los terrenos: actores, productores, guionistas,..
Espero y confio, y me lo voy currar para dar más de si..sea en Valencia o en el centro de Madrid. En el trabajo y la constacia, la dedicación, el esfuerzo, la superación está tambien el cierto éxito, todo es relativo...la suerte es para quien la busca...no para quien la encuentra!!

20. En una serie dramatica se tiene mas tiempo para trabajar los personajes que en una comedia?

» No debiera o debiese!!...Te puedo decir que en Maniàtics ensayábamos muchísimo más que en Da capo. Depende del tiempo de producción. Y eso es dinero. Y eso vuelve a ser tiempo. Aquí tuvimos una semana donde plantear por donde se quería llevar a los personajes, las tramas, lecturas con los actores... pero por mi parte creo que se tendría que tener mucho ma´s timepo...pero volvemos alo mismo...eso es dinero. La tele funciona así!

21. Enhorabona, pense que no estaras molt de temps a la serie perque es rifaran a les series nacionals. El paper en Mans quietes era molt estressant d, interpretar?

» Molíssimes gràcies!!...sigues qui sigues...m´elogia el fet de veure-ho escrit...gracies de tot cor...no és fàcil aquesta professió...venen quatre cares noves que no saben pronunciar ni estimen la professió i t´acaben desplaçant..pero chico...haber elegido muerte...jajaja!!...el paper de mans quietes és un bombonet...estressant...però bombonet...al gener remamprendrem la gira i ja tinc ganes de tornar d´alt de l´escenari amb eixe equip!!! El personatge passa per molts moments xulos per a un actor!!

22. Sergio eres una maquina y lo sabes....sigue asi, no cambies!!! Dime una cosa, que haces para concentrarte en los rodajes??? Eres el mejor!!

» Ualaaaaaaaaaaaaaaaa!!!....cambiar, te aseguro que si no lo he hecho a estas alturas...no lo hago ya!!...confia en eso!! Cada rodaje es un mundo y cada papel te pide unas exigencias u otras. Depende de muchos factores. Pululo por los rodajes...o me voy al camerino...ahora salgo y hago una broma...ahora me cayo y me aprendo el texto...estoy,...soy...y ya está...lo que me pida el cuerpo en ese momento!!...un besazoooooooooooo!!!...mira eso es lo que me pedía ahora...muchas gracias!!

23. Quant de temps tardeu en gravar un capítol? Està supercuidat d´imatge... I amb els músics per ahi bambant... Deu ser difícil i llarg...

» Si...no és fàcil...i de vegades els rodatges o les gravacions es fan eteeeeeeeernes!!!...Crec que ha sigut un temps massa rècord...i espere que no torne a passar. Vam pocemçar a gravar a meitat de setembre i vam acabar la primera de novembre....el rodatge no ha sigut cronològic...i dificil de baremar...ha sigut dur...però m´ho he passat bomba en molts moments...els músics s´han enrollat molt amb nosaltres i amb concentració ha sortit tot...es veritat que d´imatge és el millor que s´ha fet a la cadena en un producte d´aquestes característiques...això és indiscutible...i em sent orgullòs d´haver participat en ell!!

24. en primer lloc gracies per representar a tots els que anem amb la batuta per ahí, intentant posar ordre en la banda, despres que eres un bon actor, recorde allo de " bon dia, li parla Oskar fuster" de l´altra serie, i ara fas un altre paper, i es que els de Villarreal, ( el meu segon poble) son bona gent, i despres res mes, que ja m´agradaría a mi també sortir a la serie, records al Tio Salomon Sanjuan i gracies per sercom eres. Toni Morellá Galan

» Toni....em deixes de pasta de boniatoooooooo!!!....als nadals aniré al poble a estar amb la familia i sortiré "porai"...si ets i em veus...em dius...sóc Toni...i parlem de les sèries!!...si veig a Salomón segur que li done records teus...moltes gràcies company!!

25. ¿Que te pareix C9 com a televisió publica de tots els valencians?

» Crec que té coses bones i coses que es podríen millorar prou!... És important tindre una televissió autòctona que siga imparcial alhora d´informar i puga produïr productes d´entreteniment per als seus espectadors

26. Hola Sergio. Como buñolero te quería preguntar si el equipo de la serie ha quedado sorprendido con la belleza y variedad de los" rincones" de Buñol. Enhorabuena por la serie.

» ieeeeeeppp...buñolero!!...realmet tot l´equip ens hem quedat sorpressos....Yo no había estado nunca y sus calles empinadas...y toda la parte antigua me ha fascinado...además las vistas son realmente presiosas...os podeis sentir afortunados de vivr ahí!!

27. Hola Sergio! Fa uns mesos enrere vas estar a la mostra de teatre comarcal que es cel·lebra a Foios, Escènia. Creus que enganxar al públic des dels pobles o des de baix en obres que no són grans produccions és una via per a salvar el sector teatral? L´acceptació d´este tipo d´iniciatives és brutal. Enhorabona per la serie des d´enfront!

» És una via per a que el teatre no desaparega...que ja és imporatant això... si un producte és bo, de qualitat, humil, sense pretensions, i sense més que voler que la gent riga, plore o pense...dona igual si és una gran o menuda producció. El que estic d´acord és que aquestes iniciatives no poden desapareixer...si desapareixen elles...dexapereixem nosaltres...i de rebot vosaltres, el públic us podeu quedar sense el moment d´evadir-nos de la realitat de cadascú....la nostra feina és important quan més important és que la imaginació i els sentiments de l´espectador o del públic tinga ganes de creixer i d´evadir-se...ens retroalimentem!!!...en tot cas...la gent hauria d´anar més al teatre...ara, que a Foios...això ho teniu "chupao"...records a tota la gent d´allà...que tinc molts bons amics i amigues!!!!...records a la part teatral en especial!!!...i a Escènia!!

28. Hola Sergio, enhorabona per la sèrie perquè m´encanta i pense que reflectix molt bé la vida dels pobles i el que sentim els que estem fora de casa quan tornem a casa i ens retrobem amb els amics. No et passa això a tu una miqueta també? M´agradaria molt que la sèrie continuara perquè crec que Canal 9 ha de continuar fent coses nostres amb gent d´ací i on ixquen els nostres pobles, un beset molt gran. Remei

» Què tal Remei?? Doncs si...la meua feina m´ha apartat prou de Vila-real...i quan torne i em retrobe amb familiars i amics...són molts els sentiments que has de reestructurar i ordenar....m´encanta que això es puga transmetre des de Da capo...això és el que els guionistes volien fer....prueba superadaaaaaaaaaaaa!!!!

29. Hola Sergio, estás estupendo en la foto! Qué te gusta hacer en tu tiempo libre?? un bsooooooooo

» Muchísimas gracias!!...y muchisimas cosas!!!...disfrutar de la vida, viajar, comer, ver pelis en casa..."estar"...salir de fiesta...ver a los mios...

30. Bon dia, Sergi! Eres un crac, estàs bé en tots els registres... A més de la gravació de la sèrie, ¿tens alguna cosa en vistes?

» Gràcies!!...la sèrie ja està grabada!!...actualment estic rodant una peli per Gilet, Albalat, Petrés que acabaré el 12 de gener i llavors comence la gira amb Albena de Mans quietes!...no te la pergues...és molt divertida!!...i amb la meua companyia Muits pel Fòrum/Oscura Teatre amb "El congelador" i "La indiferencia de los armadillos".... no te les pergues, de debó...

31. Hola!! es genial que hagas este chat! Mi pregunta es... con qué actor de Hollywood te gustaría compartir guión??? Gracias!

» Po vosotros estoy...así que os lo tengo que agradecer yo!!!...no soy mucho de mitificar...aveces t sorprendes de lo bueno que puede ser encontrarte con actores y actrices que no se conocen y son mejores que otros conocidos...en todo caso...hay gente que me gusta como trabaja..Liam Nison, Mary Strip, Glen Close, Daneil Dail Lewis, Antohy Hoppkins, De Niro, Kevin Spacy....

32. Bon dia Sergi, felicitats per la serie i per el teu paper. Vaig vore el capitol de ahir i crec que falta un poc més d´humor, a les bandes sempre esta el grupet de musics que no para ¿no creus el mateix?. gracies

» Es trecta de fer una dramedia...hi han uns personatges que basculem més el drama...i altres la compedia...també depen del capítol...hi ha que és més comic que d´altres...el d´hair per exemple es centrava en el comiat de Malena i la decissió de Joan de quedar-se. Crec que Albena i Conta han apostat per un altre tipus de registre i de sèrie i ha sortit molt bé.

33. bon dia, soles felicitarte per lo be que ho fas i dirte que estas fet un"bollycao" i que eres el millor.es desitje unes bones festes per tu i tot el equip.b7s desde la france

» Heidiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!...fes el favor de baixar de les muntanyes de tant en tant i deixar-te vore per aquestes terres...moltes gràcies wapa!!!...cuida´t i sigues igual de feliç que fins ara...aprofita la ratxa!!! un bes cibernetic!!

34. Enhorabona Sergi; només saludar-te i desitjar-te molta sort en la teua carrera. Ací en Vila-real procurem seguir molt la teva trajectoria i ens sentim orgullosos d´on estàs arrivant. Molta sort i Bons Nadals. Carmen

» Carmen...gràcies a tots vosaltres que us sentiu així...això dona forces per tirar endavant!!! molts besos!!

35. ¿Villarreal o Valencia CF? ¿Barça o Madrit?

» En principi cap ni un!!...no m´agrada el futbol...si he defensar a algú supose que tira la terra...però ja et dic...no m´agrada gens!!!

36. Hola Sergio, soy músico y la temática de la serie me encanta, es perfecta para los valencianos... te gusta la música clásica? algún compositor preferido??

» Tienes razón!!...la música está muy arraigada en estas tierras. No tengo compositores especialmente claros. Me gusta la música clásica. Los años que estuve en Barcelona me hicieron abonarme al Liceo a ver opera y todos sus compositores; a L´auditori...todos los domingos por la mañana a dejarme llevar por vuestro talento!! si me gusta...y en casa suena de todo..depende del estado de ánimo y la sensibilidad del dia!!

37. Enhorabona Sergio pel teu treball pero que t´agrada més la tele o el teatre?

» Pregunta del millón!!!
Mira jo vinc del teatre de carrer amb Visitants, he passat per sala, cine, televissió...i tot és apassionant...ara, això si...l´adrenalina del directe i el sentir respirar (riure/plorar) al públic...això no té preu!!...als actors que ho sentim així...això t´alimenta l´ànima!!

38. Bon Dia Sergi! Enhorabona per Da Capo!....No és exactament una pregunta, és millor dit una felicitació pel teu/vostre treball! El Juli Mira, Joel Joan, tu, i tots els demés em vau fer passar unes bones estones amb Porca Misèria! Avant, i esperem vore-vos en altres projectes! Bon Nadal i Feliç Any Nou!

» Igaulment per a tu...i que els Reis vinguen carregadets...que en aquests temps...falta ens fan les alegries!!...Porca Misèria era un "pedaso" de sèrie, que en molts aspect va innovar a Catalunya. Da capo, ací...està aconseguint el mateix!!...besos!!!

39. Hola, quisera organizar una noche de monologos en una conocida sala,podria contar contigo? dime como contactar,gracias

» Sorry!!...no hago monólogos...es mi asignatura pendiente...todo llegará!!! un abrazo!!

40. se te ve muy encojido cuando dirijes a la banda,te aconsejo que veas algun concierto real

» muchas gracias por el consejo...te haré caso...auqneu después de pertenecer 8 años a una orquesta...ir a conciertos clasicos al Palau, el Liceo, l´Auditori...etc...me he dado cuenta que no hay una manera de dirigir en concreto...cdad director dirige de una manera y cada actor interpreta de otra distinta...he llegado a ver dvds con direcotres que volavan de su atril....cuantos has visto tu?? (como me digas que eres director...me matas!!)

41. Hola Sergio!! M´encanta la seria, en ma casa estem tots enganxats.Vos aconsella algún músic com agafar els instruments, tocar, etc?. Enhorabona

» Si Angel Crespo, director de la banda d´Alzira. Ens ha ajudat molt!!...continueu engantxats eh??? gràcies!

42. HOLA SERGIO!! M´encanta la serie, especialment el teu personatge, i el de Juli Mira, que relació tan especial. Sóc d´Algemesí, ací gravareu el concert,com el sentires per fí com a Director. Un saludet

» Va ser molt emocionant...eixe és també el final de la sèrie...tantanchán!!!....ja li diré a Juli el que em dius!!....

43. Bé, primer que res felicitar-te a tu i a l´equip de da Capo, perquè sou uns actors fenomenals. Com ha sigut el camí que has recorregut fins arribar on estàs? Moltes salutacions des del Genovés!

» REdords al Genovés doncs!!!...Ha sigut un camí llarg...i la putada...és que mai s´acaba....s´ha de parar a descansar de tant en tant...però no has de predre el pas, el ritme....vaig començar fent teatre de carrer, després vaig agafar maleta i vaig emigrar a barna...allà vaig començar amb teatre de sala, després tv3 amb nissaga, laberint, el cor, alguna peli...total..que han passat uns quants anys i tinc la sort i el plaer d´haver-me currat el meu camí...m´agradaria continuar així....riules i plors..més riures eh??...hi ha que ser positiu i tirar endavant...moltes gràcies...felicitaré de la teua part a tot l´equip!!...ón molt bons...i bones persones!!!

44. bon dia sergi!!!en la seri estas molt be,em va agradar molt tambe la funcio del tali,segueix aixi de be amb el teu treball,edu xativa

» Edu...una forta abraçada!!!
et convie a passar per l´espai Inestable a Veure "la indiferencia de los armadillos" i "el congelador" al talía...entra en "oscurateatre.es" i vine vaaaaaaaaaaaaaa!!
que segur que et sorprenem!!!!

45. Nos gusto mucho como ibas vestido en los Premios Berlanga.Donde conseguiste esa americana?

» Tuve la suere de ir vestido integramente de Jose Zambrano!!...és un diseñador muy bueno con un buen futuro!!...espero que llegue más lejos de lo que piensa él!!!

46. Hola bon dia Sergio, salutacions i enhorabona per la teua feina, des d´Amposta, Vaig viure durant deu anys a València, i sempre m´agrada llegir el levante i he vist el de la teua entrevista. Per a quan teniu prevista una actuació per aqui?

» Estarem amb "El congelador" tot el juliol a la Sala Muntaner de Barna...passa´t...estás convitat/ada
...i gràcies per les teues paraules!!!...amunt Amposta!!!

47. Hola! Pel que tinc antes la serie Unio Musical Da Capo te una bona audiencia,no creus que es deurien de fer mes series com esta per a entretindre al espectador i aixi fer que Canal 9 tinga millors audiencies?Gracies!

» Per a que vaig a mentir-te....claaaaaaaaaar!!!...vosaltres estarieu contents...i molts tècnics i actors i tota la nostra professió tindria feina!!...esperem que des de la tle continuen apostant per la nostra ficció!!!

48. Bon día Sergi. Me encanta la serie me habéis enganchado de nuevo, vaya actores que tenemos en nuestra tierra y luego solo hacen apuestas por las series de fuera. seguid en esta linea. Mi pregunta ¿ tienes algun proyecto a nivel nacional ?.

» Pues no!!...los que tenía...y en los cuales tambíen participavan productoras de aquí...viene alguien de fuera y te aparta del supuesto papel que tenías asignado...es triste...pero funciona así...es la transtienda de esta profesión tan apasionate como dura!!...estoy rodando una peli...esperemos que se estrene!!!...ya saldrá algo!!..confiemos!!...un beso y gracias por estar enganchad@!

49. HOLA SERGIO.ENHORABUENA POR LA SERIE, EN MI FAMILIA ESTAMOS ENGANCHADOS DESDE EL PRIMER DIA,POR LA TEMATICA TAN VALENCIANA Y PORQUE EN EL SEGUNDO CAPITULO SALIA UN FAMILIAR DE FIGURANTE CON TEXTO. ¿ SABES TOCAR ALGÚN INSTRUMENTO ?

» Me alegro que os guste...ahi, para hacer fuerzaaaaaaa!!!...que tal lo visteis??...que papel hacía??..mira, ahora tengo curiosidad yo!!..jajaja...
Con los instrumentos...aporreo la guitarra...y toco 4 teclas del piano...y en el cole toqué la faluta...aquella típica de plastico amarillo llena de babas...dios...cuanto tenía exámen...que nervios!!...alguna noción musical se me ha quedado...mis papis hicieron bien en llevarme al conservatorio!!...un besazo!!

Bé, arriba l"hora del comiat!!...Moltes gràcies a tots i a totes per les vostres preguntes....És la primera vegada que faig una cosa d"aquestes i m"ho he passat molt bé..."ha sido mi primera vez"...ualaaaa!!....i amb quanta gent!!...tipo orgia!!..jajaja!!....vos agraïsc de tot cor que estigueu seguint DA CAPO...tenim una molt bona sèrie, amb molta qualitat i pionera en molts aspectes...ja veureu com crea precedent... ma"grada comprobar que DA CAPO es estimada per molts de vosaltres...estarem donant el callo si tornem a Benitaulell...gaudiu dels 7 capítols que queden...nosaltres ho hem fet amb molta professionalitat i amb molt de carinyo per a tots vosaltres, per a que pugueu evadir-vos un poc de la realitat de cada dia i empatissar amb aquests personatges i històries. Moltes gràcies per tot el que heu dit de mi, de tot cor...això em fa tirar endavant i crear nous personatges amb els que puguem emocionar-nos, tant vostres com jo!!...si voleu que estiga per ací un altre dia, ho demaneu al Levante...que han tingut l"amabilitat de convidar-me a estar amb vosaltres (un secret!!...la gent que tinc pel ací pel voltant és molt maja!!!) I res més...que passeu unes molt bones vacances, si en teniu...i que els REis vinguen carregadets!!.. Bon Nadal!... DA CAPO forever!!!.... Un bes molt fort d"un amic ja vostre... SERGIO CABALLERO!!

es un producto de Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantemente prohibida la reproducción total o parcial de los contenidos ofrecidos a través de este medio, salvo autorización expresa de  . Así mismo, queda prohibida toda reproducción a los efectos del artículo 32.1, párrafo segundo, Ley 23/2006 de la Propiedad intelectual.

Publicaciones del grupo
Editorial Prensa Ibérica
Diari de Girona  | Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad